Friday 3 January 2014

Beautiful dream ever. :)

Assalamualaikum and hey you guys!

Okay. Hari ini saya mau cerita sama kamu pasal mimpi saya. hehe. This things happen pada penghujung bulan Disember tahun 2013.

Oraits, sebelum-sebelum ini, bukan saya tidak pernah mimpi indah-indah. Pernah tu memang prnah, tapi inilah first time saya mimpi pasal ini benda. Benda itu ialah...

Bintang. 

Ya. Bintang.

Bintang cantik kan pada waktu malam? Lagi-lagi kalau tidak hujan, tu bintang banyak betul kelihatan di langit.

Saya suka tengok bintang masa malam kalau saya tidak dpt tidur atau rasa bosan. It's make me feel so calm. Totally calm and blissful. 

Subhanallah. Indahnya ciptaan Allah S.W.T.

So, apa kaitan sama mimpi saya? 

I dreamed there are so many stars outside my house in the midnight. Seriously. Betul-betul saya tidak dapat lupa tu scene. Cantik betul ni. Scene dia tersangat lah cantik. I can't describe it with words. Seolah-olah macam tu bintang datang pergi dekat saya. haha. 

Dalam tu mimpi sempat lagi saya capture gambar tu bintang-bintang.

Tapi, malangnya. Ia hanya mimpi. Hanya Allah S.W.T saja yang mengetahui ertinya. 

Masa saya bangun sudah itu, terus saya pergi check handphone saya ini. Hahaha! xD Memang betul lah mimpi, sebab teda tu gambar di handphone. Sedih! T.T

Tapi kalau ada.. memang... I don't what to say la. hahahaha *daydreaming* :p

"Ia hanyalah mimpi, mimpi indah pada penghujung Disember."

:)

Scene dia lebih kurang begini.




No comments:

Post a Comment